Velkommen til nytt skoleår!

en kopp penner og blyanter

Vi håper dere har hatt gode sommerferiedager, men hverdag er også bra, og vi gleder oss til å få elevene tilbake på skolen igjen.

Første skoledag er mandag 19. august kl. 08.30 for 2.-7. trinn og kl. 10.00 for våre nye elever på 1. trinn. Det blir vanlig skoledag fra tirsdag 20. august, og timeplaner og mer informasjon vil dere få tilsendt fra lærerne.

Fra 1. august av er det ikke lov å bruke mobiltelefon i skoletiden på barne- og ungdomsskolene i Oslo. Dette har vi allerede praktisert på Skøyen i flere år, men vi minner om at mobiltelefoner og mobilklokker skal ligge avslått i sekken i hele skole- og AKS-tiden.

Vi vil også oppfordre flest mulig til å gå eller sykle til skolen, men hvis dere absolutt må kjøre, er det kun de to øverste parkeringsplassene som kan benyttes ved levering eller henting.

Det blir foreldremøter følgende datoer, alle kl. 17.30-19.30:
1. trinn 03. september
2. trinn 12. september
3. trinn 11. september
4. trinn 10. september
5. trinn 05. september
6. trinn 04. september
7. trinn 09. september

Husk AKS sin planleggingsdag onsdag 14. august.

Mvh Skøyen skoles ledelse ved rektor Kjersti