AKS i ferier

AKS-figurer-i-skogen-rosa

PÅMELDING TIL AKS I SKOLENS FERIER

Vi ber alle svare på skjemaene som sendes ut i forkant til skoleferiene. Det gjelder også om du ikke skal bruke tilbudet.

Vi opplever stadig at:

1. Foresatte melder på eleven, men møter ikke opp.
  2. Foresatte melder ikke på eleven, men møter opp alikevel.

Dette gjør planlegging av ferieåpning vanskelig og uforutsigbar for oss på AKS. Vi ønsker å ha et best mulig tilbud til elevene, med nok voksne på jobb, så derfor gjør det hele planleggingen bedre for oss med en god og nøyaktig påmelding.

Skulle det skje endringer etter at dere har sendt inn skjema, er det selvfølgelig bare å sende oss en e-post.

Åpningstiden på AKS i feriene er kl. 08.00-16.30

Hvis ikke annen informasjon er gitt i påmelding, er elevene på sine vanlige baser.

Sammen med påmeldingen kommer også planen for hva som skal skje i ferieåpningen.

Hvis eleven har deltidsplass finner du informasjon om hvordan plassen kan brukes i feriene i skjema på denne siden.