Sommeråpen AKS- 2024

Barn som løper i skolegård

JUNI

Aktivitetsskolen holder heldagsåpent i hele uke 26 for påmeldte barn. Skjema for påmelding er sendt ut tidligere.

I sommerferieåpningen er det et eget programm som du finner her på siden.

Åpningstiden i feriene er kl. 08.00-16.30

Elever med deltidsplass kan benytte tilbudet mandagen og tirsdagen.

Husk å møte opp før kl. 0930 med mat og drikke til 2 måltider, solkrem og klær etter vær.

AUGUST

Aktivitetsskolen holder stengt grunnet planleggingsdager disse datoene:

1. august

2. august

14. august

Vi ønsker alle nye og gamle elever velkommen fra mandag 5. august. Åpningstidene i uke 32 og 33 er kl. 08.00- 16.30.

Elever med deltidsplass kan benytte AKS disse dagene:

torsdag 8. august

fredag 9. august

torsdag 15. august

fredag 16. august.

Skolestartere vil være her på Skøyen disse to ukene. Vi vil ha fokus på trygg og god start. Vi skal bli kjent med hverandre, regler og rutiner. Kanskje man til og med får noen nye venner!

For 2. - 4. trinn er det et eget opplegg disse to ukene. Dere vil finne en plan for ukene her på siden når de er klare.

Påmelding til sommeråpen AKS i august for 2.- 4. trinn blir sendt ut i slutten av mai. Det vil ikke bli en egen påmelding for skolestarterne.